Τα γεγονότα που οδήγησαν στη γέννηση του Ιησού έχουν δεχτεί πολλές ερμηνείες και αναφορές, όμως σίγουρα ο καλύτερος τρόπος καταγραφής τους θα ήταν με τα σημερινά social media. Έτσι δηλαδή όπως παρουσιάζεται παραστατικά κάθε σημαντικό event σήμερα, και με τη συμμετοχή του κόσμου. Κάπως έτσι σκέφτηκε η Igniter Media και έφτιαξε ένα βίντεο με αυτό το concept. Πως δηλαδή θα εξελίσσονταν αυτά τα γεγονότα μέσα από το πρίσμα του Facebook. Ρίξτε μια ματιά παρακάτω και πείτε μας τη γνώμη σας! ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ !!!
Το Facebook επιτρέπει στους πιστοποιημένους χρήστες να βγάλουν χρήματα με την προώθηση των posts
Το Facebook επεκτείνει την πολιτική branded περιεχομένου για να επιτρέψει στους χρήστες με τα πιστοποιημένα προφίλ να έχουν έσοδα από τη διαφήμιση των προωθημένων posts. Για αυτούς που δεν γνωρίζουν , το Facebook ξεκίνησε τις πιστοποιημένες σελίδες και προφίλ από το 2013. Το μικρό μπλε σημάδι είναι ένα σημάδι της αυθεντικότητας (στο ίδιο πνεύμα με το Twitter) για σελίδες και προφίλ στο απέραντο κοινωνικό δίκτυο. Εκτιμώντας ότι οι περισσότερες εταιρείες υψηλού προφίλ και διασημότητες έχουν τη δική τους πιστοποιημένη σελίδα στο Facebook, οι μεμονωμένοι χρήστες μπορούν να ζητήσουν από το κοινωνικό δίκτυο την πιστοποίηση των προσωπικών τους προφίλ. Όπως το Twitter, έτσι και το Facebook έχει την τάση να εφαρμόζει το ίδιο σημάδι και για τα «δημόσια πρόσωπα» (όπως αθλητές, μουσικοί, μέλη του Τύπου, bloggers, και κωμικοί). Για παράδειγμα, Digital Trends »editor–in–chief JeremyKaplan έχει πιστοποιημένο προφίλ. Με τις νέες αλλαγές στην πολιτική, τα
To PayPal ανακοινώνει μία νέα ενσωμάτωση με το Facebook Messenger
Το PayPal ανακοίνωσε σήμερα μια νέα ενσωμάτωση με το Facebook, που θα επιτρέπουν στους ανθρώπους να χρησιμοποιούν το PayPal ως επιλογή πληρωμής σε όλο το κοινωνικό δίκτυο, ακόμα και στο Messenger. Το Facebook πιέζει σκληρά για να κάνει το Messenger μια πιο βιώσιμη επιλογή για τις επιχειρήσεις, με νέα εργαλεία και συστήματα που έχουν σχεδιαστεί για να καταστεί δυνατή η άμεση αγορά μέσω μηνύματος. Μόλις πρόσφατα, το Facebook ανακοίνωσε μια νέα συνεργασία με το Shopify για να ενεργοποιήσει περισσότερους εμπόρους να πωλούν τα εμπορεύματά τους μέσω του Messenger, ενώ επίσης δοκιμάζει μια πρώιμη έκδοση beta του eBay shopbot τους.
Instagram save our time!
Το Instagram λανσάρει ένα νέο χαρακτηριστικό που μας σώζει από αρκετό χρόνο
Μήπως ξοδεύετε ένα υπερβολικά μεγάλο χρονικό διάστημα για να διασφαλίσετε ότι τα φίλτρα σας είναι άψογης ποιότητας; Δεν μπορείτε να περιμένετε 30 δευτερόλεπτα για να δημοσιεύσετε μια φωτογραφία; Τότε θα εκτιμήσετε το τελευταίο χαρακτηριστικό του Instagram. Από σήμερα, ο καθένας μπορεί να σώσει ένα draft της δημοσίευσης του και να επανέλθει αργότερα. Η εταιρεία δοκίμασε για πρώτη φορά αυτή τη λειτουργία τον περασμένο Ιούλιο, με σκοπό να σιγουρευτεί ότι λειτουργεί σωστά. Αν ξεκινήσετε να δημιουργήσετε μια εικόνα – φτιάχνοντας τα φίλτρα, τη λεζάντα κ.α. – αλλά στη συνέχεια θέλετε να επιστρέψετε στο feed σας, θα δείτε τη νέα επιλογή «Αποθήκευση draft». Όταν θέλετε να επιστρέψετε σε αυτό, απλά πατήστε το κουμπί της κάμερας, όπως ξεκινάτε μια νέα δημοσίευση, και στη συνέχεια πατήστε «Βιβλιοθήκη». Οι Αποθηκευμένες εικόνες σας θα εμφανίζονται ως ένα νέοΤο Facebook διευκολύνει τη στόχευση κοινού σε άλλες χώρες!
Το Facebook έχει δημιουργήσει έναν ευκολότερο τρόπο για να στοχεύσουν οι διαφημιστές νέο κοινό σε άλλες χώρες.
Μόλις το περασμένο μήνα, το Facebook εισήγαγε μια ενημερωμένη έκδοση σε ένα διαφημιστικό εργαλείο του, επιτρέποντας στους διαφημιστές να στοχεύουν χρήστες σε άλλες χώρες, παρόμοια με τους χρήστες στις χώρες που ήδη στοχεύουν. Εάν ένας διαφημιζόμενος θέλει να επεκταθεί σε διάφορες χώρες, τώρα του δίνεται η μεγάλη ευκαιρία ευκολότερα. Για να χρησιμοποιήσετε τη νέα δυνατότητα, οι διαφημιστές μπορούν να φορτώσουν τις λίστες των υφιστάμενων πελατών τους – ακριβώς όπως κάνουν με τη δημιουργία προσαρμοσμένου κοινού σε έναν κατάλογο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Φυσικά, οι άνθρωποι σε αυτές τις λίστες θα πρέπει να είναι πιο σχετικοί με το στόχο για τον οποίο ο διαφημιζόμενος είναι έτοιμος να στοχεύσει. Έτσι, θα ήταν καλύτερα να δημιουργήσει ένα κοινό ‘’lookalike’’ από μια λίστα πελατών που είναι ιδιαίτερα δεσμευμένοι παρά σε πελάτες πουΗ κοινότητα του YouTube πηγαίνει ένα βήμα παραπάνω από το βίντεο
O δεσμός με τους τηλεθεατές σας είναι πολύ στενός. Έχετε μεγαλώσει μαζί, γελάσατε μαζί, έχετε κάνει απίστευτα πράγματα μαζί, από τη στάση σας για τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων μέχρι τον εθελοντισμό για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Πλέον το YouTube εισάγει μια έκδοση beta ενός νέου προϊόντος για να ενισχύσει το δεσμού ανάμεσα σε εσάς και τους θεατές σας, το οποίο ονομάζεται YouTube Κοινότητα. Η ολοκαίνουρια καρτέλα στο YouTube κανάλι σας, δίνει ένα νέο, απλό τρόπο για να συνεργαστείτε με τους θεατές σας και να εκφράσετε τον εαυτό σας, πέραν του βίντεο. Τώρα μπορείτε να κάνετε πράγματα όπως να γράψετε κείμενο, να τραβήξετε ζωντανά βίντεο, να βάλετε εικόνες, κινούμενες εικόνες GIF και πολλά άλλα, δίνοντάς σας μια πιο εύκολη προσέγγιση για να συνεργαστείτε με τους οπαδούς σας πιο συχνά σε πραγματικό χρόνο. Οι θεατές θα είναι σε θέση να βλέπουν τις αναρτήσεις σας, στην ενότητα τροφοδοσία
Δημιουργείστε Video Ads με το Slideshow
Δεδομένου ότι ξεκίνησε τον περασμένο Οκτώβριο, οι επιχειρήσεις κάνουν χρήση του slideshow για να δημιουργήσουν βίντεο διαφημίσεις για το Instagram και το Facebook. Με το slideshow, οι διαφημιστές μπορούν να παράγουν βίντεο διαφημίσεις μέσα από μια σειρά φωτογραφιών που δεν θα καταλαμβάνουν πολλά δεδομένα . Με αυτόν τον τρόπο, οι επιχειρήσεις που δεν έχουν το χρόνο ή τους πόρους να δημιουργήσουν κατάλληλο περιεχόμενο για βίντεο, μπορούν να φτιάξουν γρήγορα και οικονομικά τα βίντεο που θέλουν με τα περιουσιακά στοιχεία (βλ. Smartphones, φωτογραφική κάμερα) που έχουν ήδη. Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, το Facebook ανακοίνωσε νέα χαρακτηριστικά για το προϊόν που παράγει διαφήμιση, δηλ. το slideshow. Εκτός από τις νέες εκδόσεις σε ήχο και λειτουργίες κειμένου, οι διαφημιστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα ήδη υπάρχοντα βίντεο και να τα μετατρέψουν σε slideshows τα οποία να παίζουν σε χαμηλότερες ταχύτητες, σε λίγα μόνο κλικ μακριά.
Ξεχωρίστε ως Facebook Certified Professional
Ο ψηφιακός κόσμος εξελίσσεται γρήγορα. Το Blueprint εξελίσσεται επίσης. Το τελευταίο και πιο προηγμένο πρόγραμμά για τους υπεύθυνους της ψηφιακής διαφήμισης – είναι η Πιστοποίηση Blueprint – που αναγνωρίζει το προχωρημένο επίπεδο γνώσεων για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του Facebook. Γίνετε Facebook Certified Professional και ξεχωρίστε στον κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι πιστοποιήσεις Blueprint προσφέρουν πολύτιμα διαπιστευτήρια για να σας βοηθήσουν περαιτέρω στην επιχείρηση σας και στους στόχους της σταδιοδρομίας σας. Δύο πιστοποιήσεις προσφέρονται στους ψηφιακούς διαφημιστές: το Facebook Certified Planning Professional και το Facebook Certified Buying Professional. Μπορείτε να δείτε τις πληροφορίες πιστοποίησης για να κατανοήσετε το περιεχόμενο που καλύπτει η κάθε πιστοποίηση, και να ανακαλύψετε πρόσθετες πηγές που θα σας βοηθήσουν να προετοιμαστείτε για τις εξετάσεις σας. Αφού επιλέξετε την πιστοποίηση που σας ενδιαφέρει, μπορείτε να προγραμματίσετε δύο online εξετάσεις από το γραφείο ή το σπίτι σας. Ένα νέο πρότυπο αναγνώρισης Οι Πιστοποιήσεις
Το Pinterest αναβαθμίζεται
Στο παρελθόν, εσύ και ένας φίλος σου χρειαζόταν να ακολουθεί ο ένας τον άλλον για να στείλετε ένα μήνυμα μεταξύ σας. Η ομάδα του Pinterest το είχε κάνει αυτό για να προστατεύσει το κοινωνικό της σύνολο από τους spammers, αλλά αυτή η προστασία δυσκόλεψε αρκετά τις προσπάθειες των μελών του στο να στέλνουν γρήγορα και εύκολα μηνύματα στους φίλους τους. Τα τελευταία χρόνια, βελτίωσε αισθητά τη τεχνολογία του, σε βαθμό που όλοι οι χρήστες μπορούν να αισθάνονται ασφαλής στέλνοντας σε φίλους Pins ακόμα και αν δεν ακολουθούνται μεταξύ τους, όπως επίσης έχουν αναβαθμίσει το κομμάτι της αναζήτησης νέων μελών. Πλέον, μπορείτε να στείλετε Pins και προφίλ φίλων δια μέσου εφαρμογών όπως πχ. Facebook Messenger, WhatsApp, text message και αν δεν θέλετε να εμφανίζονται σε εσάς τα “Picked for you Pins” σας δίνετε η δυνατότητα μέσα από τις ρυθμίσεις να τα απενεργοποιήσετε.
To Facebook εξηγεί ποια είναι η πολιτική στα Live videos
Μέχρι στιγµής, τo Facebook αφαιρεί το περιεχόµενο στα Live videos µόνο όταν έχει στοιχεία βίας, αλλά δεν κάνει καµία ενέργεια αν τα σχόλια είναι ενοχλητικά για τον θεατή. Την ίδια στιγµή, κανένας εκπρόσωπος του κοινωνικού δικτύου δεν έδωσε µία σαφή εξήγηση στο τι έγινε µε το βίντεο του θανάτου του Philando Castile’s … εγείροντας πολλές ερωτήσεις από τη BuzzFeed και το TechCrunch στο ποιος είναι ο ρόλος και οι ευθύνες του Facebook σε τέτοιες δηµοσιεύσεις. Η µόνη απάντηση που έχει δοθεί από εκπρόσωπο για θέµατα λογοκρισίας σε πράξη βίας έχει ώς εξής: Καταρχάς, αναφέρει πως υπάρχουν συγκεκριµένα πρότυπα στην κοινότητα του Facebook που µε βάση αυτά πρέπει να κινούνται όλοι. Όταν το περιεχόµενο που δηµοσιεύεται προωθεί τη βία και χλευάζει τα θύµατα, θα αφαιρείται αµέσως. Αλλά αν το περιεχόµενο είναι βίαιο ή ενοχλητικό και δηµοσιεύτηκε για να καταδικάσει τη βία, τότε θα το επιτρέπει. Οι