Ένας μηχανικός της Google αποκάλυψε ότι σχεδόν το 90% των ενεργών χρηστών του Gmail δεν χρησιμοποιούν το σύστημα two-factor authentication (2FA), όπως αποκαλύπτει η ιστοσελίδα The Register. Συγκεκριμένα, η ιστοσελίδα ρώτησε τον μηχανικό της Google, Grzegorz Milka, γιατί δεν είναι απαιτητό για όλους τους λογαριασμούς Gmail, απαντώντας ότι τίθεται θέμα ευχρηστίας. Το σύστημα επαλήθευσης σε δυο βήματα, είναι ένα εργαλείο που απαιτεί το password του χρήστη, καθώς και ένα πρόσθετο επίπεδο ταυτοποίησης. Παρέχει επιπλέον ασφάλεια στο λογαριασμό σας, σε περίπτωση που υπάρξει παραβίαση κωδικού, η αν χρησιμοποιείτε τον ίδιο κωδικό σε πολλές ιστοσελίδες. Η Google προσφέρει το σύστημα 2FA μέσω ενός κωδικού που στέλνεται στη συσκευή σας με γραπτό μήνυμα, ηχητική κλήση, mobile app ή μέσω ενός Security Key. Πάνω από το 10% των χρηστών που προσπαθούν να το ενεργοποιήσουν, αντιμετωπίζουν δυσκολίες κατά την εισαγωγή ενός κωδικού πρόσβασης που θα έχει αποσταλεί μέσω SMS.
Facebook: απαγορεύει τις διαφημίσεις που σχετίζονται με cryptocurrency
Τα cryptocurrencies είναι πολύ hot αυτή την περίοδο και αυτό δεν είναι απαραίτητα καλό. Το Facebook κρίνει ότι πρέπει να προστατεύσει τους χρήστες του από κάτι που μπορεί να τους προσφέρει χρήματα, μπορεί όμως και να τους κάνει να χάσουν πολλά (σκεφτείτε το, σαν την τρέλα που είχαμε κάποτε με το χρηματιστήριο), έτσι πλέον απαγορεύει τις διαφημίσεις που σχετίζονται μεταξύ άλλων με ψηφιακά νομίσματα. Η ίδια απαγόρευση να σημειώσουμε ότι αφορά και το Instagram, ένα κοινωνικό δίκτυο που ανήκει στο Facebook επίσης. To Facebook γράφει για το θέμα τα εξής: «Θέλουμε οι χρήστες μας να συνεχίσουν να ανακαλύπτουν και να μαθαίνουν για νέα προϊόντα και υπηρεσίες μέσω διαφημίσεων στο Facebook χωρίς φόβο απάτης ή εξαπάτησης. Λέγοντας αυτό, υπάρχουν πολλές εταιρείες που διαφημίζουν binary options, ICOs και cryptocurrencies που δε λειτουργούν καλόπιστα. Αυτή η πολιτική είναι σκόπιμα διαδεδομένη. Εμείς εργαζόμαστε για την ανίχνευση παραπλανητικών διαφημιστικών πρακτικών και η αλλαγή που σημειώνουμε (η απαγόρευση τέτοιων διαφημίσεων) θα ενεργοποιηθεί στις πλατφόρμες μας, όπως το Facebook, το Audience Network
Το Facebook έχασε τα πρωτεία στην Ελλάδα
Πέφτει το Facebook στις προτιμήσεις των Ελλήνων χρηστών. Παράλληλα η ενιαία χρέωση στην περιαγωγή της κινητής τηλεφωνίας στην Ε.Ε. αρχίζει να αποδίδει. Αυτά προκύπτουν από τα στοιχεία της Cosmote για την περίοδο των εορτών των Χριστουγέννων-Πρωτοχρονιάς. Τo Facebook κορυφαίος δικτυακός προορισμός πριν από μερικά χρόνια, σήμερα αναδεικνύεται τρίτος, μετά τον Instagram και το YouTube. Από την άλλη πλευρά, η κίνηση δεδομένων στο δίκτυο ήταν αυξημένη κατά 75% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2016/17 και προς την κατεύθυνση αυτή συνέβαλαν, πρώτον, ο εκσυγχρονισμός του δικτύου της Cosmote με τεχνολογίες 4ης γενιάς (4G/4G+) που οδήγησε σε αύξηση της κίνησης κατά 150%, και δεύτερον, η ενιαία χρέωση της Ε.Ε. Στη συγκεκριμένη κατηγορία η κίνηση δεδομένων αναφέρεται αυξημένη κατά 280%.
Stories Everywhere: τι νέο ετοιμάζει το Instagram
Άκρως επιτυχημένα μπορεί να θεωρήσει τα Stories το Instagram και τώρα φαίνεται πως δοκιμάζεται ακόμη μία λειτουργία που θα μας επιτρέπει να τα βλέπουμε σχεδόν παντού… Ήδη μπορούμε να τα μοιραστούμε και στο Facebook, τώρα όμως θα μπορούμε να το κάνουμε και στο WhatsApp. Τι κοινό έχουν το Instagram και το Whats App; Ας θυμηθούμε ότι ανήκουν και τα δύο στο Facebook. Η νέα λειτουργία “Stories Everywhere” δοκιμάζεται ήδη στη Βραζιλία, όπως φαίνεται όμως σύντομα θα γίνει διαθέσιμη για περισσότερες περιοχές του κόσμου.