Τα Social Media διατηρούν και αυξάνουν τη δυναμική της θέσης τους στις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών. Βοηθούν τόσο στην αύξηση της πελατειακής σας βάσης όσο και στην ενίσχυση των σχέσεων με τους υπάρχοντες πελάτες.
Σήμερα, οι περισσότερες εταιρίες, στοχεύουν κυρίως στην απόκτηση νέων πελατών, παραμελώντας τους υπάρχοντες από τη διαμόρφωση της Social Media στρατηγικής τους. Όμως, αν λάβετε υπ όψιν σας τον κανόνα 80/20 και αναλογιστείτε πως το 80% των πωλήσεων συνήθως προκύπτει από το 20% των πελατών θα καταλάβετε πως η "φροντίδα" των πελατών είναι σημαντική υπόθεση!
Οι πελάτες λοιπόν, όπως ίσως έχετε ήδη διαπιστώσει συχνά απέχουν από τα Social Media μέχρι να θελήσουν να παραπονεθούν για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας και τότε αναμένουν μια γρήγορη και πλήρη απάντηση από εσάς.
Στο σημείο αυτό δώστε προσοχή... Καταλαβαίνουμε πως προτιμάτε να λύνεται τα σοβαρά θέματα