Ένα κομμάτι το οποίο είχε αφήσει για αρκετό καιρό στη μοίρα του, το Facebook, ήταν τα απλά status updates. Τώρα όμως, με τη μεγαλύτερη γραμματοσειρά για τα σύντομα κείμενα, ξεκίνησε να αναβαθμίζει το εν λόγω feature. Η νέα προσθήκη δεν είναι άλλη από την επιλογή χρώματος για το background σε κάθε status, αντικαθιστώντας το κοινότυπο λευκό. Κάποια χρώματα παρέχονται σε ντεγκραντέ μορφή, κάνοντας το οπτικό αποτέλεσμα ακόμα πιο όμορφο. Προς το παρόν βρίσκεται σε δοκιμαστική μορφή, και μάλιστα όχι στην Αμερική, όπως συνηθίζεται, αλλά σε άλλες χώρες, οπότε μην εκπλαγείτε αν το δείτε στο δικό σας προφίλ τις επόμενες μέρες! Η final διάθεση του δεν θα αργήσει να ενσωματωθεί σε ολόκληρο το δίκτυο, με την έκδοση της εφαρμογής για Android να παίρνει σειρά προτεραιότητας έναντι της αντίστοιχης για iOS.
Νέο portal στο Facebook ειδικά για γονείς
Υπάρχει ένα μέρος όπου τα παιδιά κυκλοφορούν κατά βάση απροστάτευτα, κυρίως επειδή οι γονείς τους δεν γνωρίζουν πως να τα ακολουθήσουν και από τι να τα προφυλάξουν. Αυτό είναι το Διαδίκτυο, και πολύ περισσότερο τα κοινωνικά μέσα, όπου η επικοινωνία με οποιονδήποτε δε γνωρίζει καλά την τεχνολογία είναι πανεύκολη. Έτσι το Facebook δημιούργησε ένα portal ειδικά για τους γονείς, διαθέσιμο σε πάνω από 55 γλώσσες, συμπεριλαμβανομένης και της ελληνικής. Εκεί μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για την online ασφάλεια, για το bullying, ειδικές συμβουλές για γονείς και εκπαιδευτικούς, αλλά και διεθνείς οργανισμούς που μπορούν να σας βοηθήσουν σε αυτά τα θέματα. Επιπλέον υπάρχουν παραστατικά βίντεο, αλλά και πολλοί πόροι για τα ίδια τα παιδιά, όπου μπορούν να ενημερωθούν τα ίδια για σχετικά θέματα που τα απασχολούν.
E-shop μέσα στο Instagram;
Το μεγάλο κοινωνικό δίκτυο Instagram, δοκιμάζει τις τελευταίες μέρες τη δυνατότητα των χρηστών να αγοράζουν το προϊόν που εμφανίζεται σε μια εικόνα μέσα από κάποια ανάρτηση. Η συγκεκριμένη δοκιμή είναι προς το παρόν διαθέσιμη για έναν περιορισμένο αριθμών χρηστών iOS συσκευών. Η διαδικασία αγοράς είναι ιδιαίτερα απλή: ο χρήστης εντοπίζει την εικόνα και κατ’ επέκταση το προϊόν που επιθυμεί και επιλέγοντάς το, εμφανίζεται η περιγραφή Shop Now. Στην παρούσα φάση, μόνο 20 brands “τρέχουν” τη συγκεκριμένη υπηρεσία μεταξύ αυτών η Levi’s, Macy’s και Coach. Το Instagram εξετάζει το ενδεχόμενο οι χρήστες να μπορούν να αποθηκεύουν τα προϊόντα και τις αναρτήσεις των εταιριών, ώστε να έχουν πρόσβαση σε αυτά όποτε το επιθυμούν. Μια μορφή e-shop ουσιαστικά, μέσα σε ένα κοινωνικό δίκτυο. Με λίγα λόγια, δάκτυλος του Facebook.