Instagram save our time!

Το Instagram λανσάρει ένα νέο χαρακτηριστικό που μας σώζει από αρκετό χρόνο

Μήπως ξοδεύετε ένα υπερβολικά μεγάλο χρονικό διάστημα για να διασφαλίσετε ότι τα φίλτρα σας είναι άψογης ποιότητας;  Δεν μπορείτε να περιμένετε 30 δευτερόλεπτα για να δημοσιεύσετε μια φωτογραφία; Τότε θα εκτιμήσετε το τελευταίο χαρακτηριστικό του Instagram. Από σήμερα, ο καθένας μπορεί να σώσει ένα draft της δημοσίευσης του και να επανέλθει αργότερα. Η εταιρεία δοκίμασε για πρώτη φορά αυτή τη λειτουργία τον περασμένο Ιούλιο, με σκοπό να σιγουρευτεί ότι λειτουργεί σωστά. Αν ξεκινήσετε να δημιουργήσετε μια εικόνα – φτιάχνοντας τα φίλτρα, τη λεζάντα κ.α. – αλλά στη συνέχεια θέλετε να επιστρέψετε στο feed σας, θα δείτε τη νέα επιλογή «Αποθήκευση draft». Όταν θέλετε να επιστρέψετε σε αυτό, απλά πατήστε το κουμπί της κάμερας, όπως ξεκινάτε μια νέα δημοσίευση, και στη συνέχεια πατήστε «Βιβλιοθήκη».  Οι Αποθηκευμένες εικόνες σας θα εμφανίζονται ως ένα νέο

Read More

Το Facebook διευκολύνει τη στόχευση κοινού σε άλλες χώρες!

Το Facebook έχει δημιουργήσει έναν ευκολότερο τρόπο για να στοχεύσουν οι διαφημιστές νέο κοινό σε άλλες χώρες.

Μόλις το περασμένο μήνα, το Facebook εισήγαγε μια ενημερωμένη έκδοση σε ένα διαφημιστικό εργαλείο του, επιτρέποντας στους διαφημιστές να στοχεύουν χρήστες σε άλλες χώρες, παρόμοια με τους χρήστες στις χώρες που ήδη στοχεύουν. Εάν ένας διαφημιζόμενος θέλει να επεκταθεί σε διάφορες χώρες, τώρα του δίνεται η μεγάλη ευκαιρία ευκολότερα. Για να χρησιμοποιήσετε τη νέα δυνατότητα, οι διαφημιστές μπορούν να φορτώσουν τις λίστες των υφιστάμενων πελατών τους – ακριβώς όπως κάνουν με τη δημιουργία προσαρμοσμένου κοινού σε έναν κατάλογο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Φυσικά, οι άνθρωποι σε αυτές τις λίστες θα πρέπει να είναι πιο σχετικοί με το στόχο για τον οποίο ο διαφημιζόμενος είναι έτοιμος να στοχεύσει. Έτσι, θα ήταν καλύτερα να δημιουργήσει ένα κοινό ‘’lookalike’’  από μια λίστα πελατών που είναι ιδιαίτερα δεσμευμένοι παρά σε πελάτες που

Read More