Θέλοντας το Facebook να τραβήξει το διαφημιστικό budget των τοπικών επιχειρήσεων από τα παραδοσιακά διαφημιστικά μέσα (τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες κλπ), δημιούργησε έναν νέο τύπο διαφήμισης ο οποίος αξιοποιεί την τοποθεσία των χρηστών. Η ATVIEW θέλοντας να προσφέρει αυτή τη μοναδικότητα στους πελάτες της, ερμηνεύει πως θα λειτουργεί αυτή η υπηρεσία και τι όφελος θα έχουν όλες οι τοπικές επιχειρήσεις. Με ονομασία «Local Awareness», οι τοπικές επιχειρήσεις θα μπορούν μελλοντικά να επιλέγουν τη φυσική διεύθυνση τους, εισάγοντας την χειροκίνητα ή αυτόματα μέσω της Facebook σελίδας τους, και στη συνέχεια να επιλέγουν μία ακτίνα απόστασης γύρω από αυτή. Δίνοντας και κάποιες ακόμη πληροφορίες, όπως σε τι ηλικία και φύλο γίνεται η στόχευση, και ποιο είναι το διαθέσιμο budget, οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργούν τις διαφημίσεις τους και να στοχεύουν χρήστες οι οποίοι είναι συνδεδεμένοι στο Facebook και βρίσκονται κοντά στην επιχείρηση.