Όσο το δίκτυο σου στο LinkedIn μεγαλώνει, η συχνότητα των αιτημάτων σύνδεσης θα αυξάνεται εξίσου. Έχει σχέση με τον νόμο της έλξης – Όσα περισσότερα likes έχεις, τόσα πιο πολλά έλκεις… Όταν αναπτύσσεσαι όμως δημιουργείται η ανάγκη να καθαρίσεις το παλιό και το “άχρηστο”. Έτσι οι περισσότεροι χρήστες στο LinkedIn γυρίζουν πλέον στην ποιότητα παρά στην ποσότητα, δηλαδή δεν τους ενδιαφέρει να έχουν πολλούς χρήστες, αλλά σχετικούς με την αξία του δικτύου τους. Ενώ μπορεί να φαίνεται ως πλεονέκτημα ότι έχεις μεγάλο δίκτυο, στην ουσία είναι καλύτερα όταν έχεις τόσο μεγάλο δίκτυο όσο το μέγεθος της αλληλεπίδρασης μαζί τους. Κοιτάξτε μερικά λάθη που πρέπει να αποφύγετε για να μην μειωθεί το κοινωνικό σας κεφάλαιο εντός του δικτύου σας. #1: Δεν απαντάς στα e-mail του δικτύου σου #2: Προσπαθείς να πουλήσεις το προϊόν σου αμέσως μόλις συνδεθείς με κάποιον #3: Μπλέκεις τις πολιτικές πεποιθήσεις σου με συζητήσεις για την επιχείρηση σου #4: Σχολιάζεις ή κάνεις like σε
Μπορείς να είσαι ασφαλής και να κρατήσεις την ανωνυμία σου στα κοινωνικά δίκτυα?
Έχουν περάσει οι εποχές που υπήρχαν λίγες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και οι άνθρωποι τις διαχειριζόντουσαν με ευκολία. Σήμερα, υπάρχει αφθονία από χρήσιμες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης που όλοι επισκεπτόμαστε σε καθημερινή βάση. Αν είναι αλήθεια όσα ακούγονται, είμαστε μία λάθος κίνηση μακριά από το να μολυνθεί ο υπολογιστής ή τα κινητά μας από κακόβουλα λογισμικά. Οπότε είναι δυνατόν να παραμείνουμε ασφαλής και ανώνυμοι? Ναι μπορούμε, δείτε πως:
- Κρατήστε τα προσωπικά σας δεδομένα, προσωπικά
Το Facebook εγκαινιάζει σελίδες για έρανο σε πιστοποιημένα φιλανθρωπικά ιδρύματα!
Το Facebook δεν έχει ακόμα ξεκινήσει ολοκληρωμένες κοινωνικές καμπάνιες, αλλά ψάχνει να βρει τρόπους για να βοηθήσει φιλανθρωπικά ιδρύματα από χρήστες που θέλουν να προσφέρουν. Η εταιρία έχει ξεκινήσει ένα νέο εργαλείο, το οποίο έχει την ονομασία σελίδες εράνου (fundraising pages), που δίνει τη δυνατότητα σε χρήστες να προσφέρουν ότι θέλουν χωρίς να φύγουν από τη σελίδα του Facebook. Για το Facebook, το να δώσεις κάτι είναι πολύ προσωπικό, για αυτό θέλει οι άνθρωποι να είναι ικανοί να μπορούν να συλλέξουν χρήματα για τους λόγους που εκείνοι νοιάζονται ατομικά. To Facebook έχει μία λίστα από πιστοποιημένα φιλανθρωπικά ιδρύματα στα οποία οι χρήστες μπορούν να συλλέξουν χρήματα. Τα φιλανθρωπικά ιδρύματα κρατάνε το 95% από το σύνολο των χρημάτων και το υπόλοιπο 5% το κρατάει το Facebook. Μία σελίδα εράνου, έχει ένα στόχο, ένα κουμπί προσφοράς συν όλες τις πληροφορίες που κάποιος θα χρειαστεί για