Το Facebook δεν έχει ακόμα ξεκινήσει ολοκληρωμένες κοινωνικές καμπάνιες, αλλά ψάχνει να βρει τρόπους για να βοηθήσει φιλανθρωπικά ιδρύματα από χρήστες που θέλουν να προσφέρουν. Η εταιρία έχει ξεκινήσει ένα νέο εργαλείο, το οποίο έχει την ονομασία σελίδες εράνου (fundraising pages), που δίνει τη δυνατότητα σε χρήστες να προσφέρουν ότι θέλουν χωρίς να φύγουν από τη σελίδα του Facebook.
Για το Facebook, το να δώσεις κάτι είναι πολύ προσωπικό, για αυτό θέλει οι άνθρωποι να είναι ικανοί να μπορούν να συλλέξουν χρήματα για τους λόγους που εκείνοι νοιάζονται ατομικά. To Facebook έχει μία λίστα από πιστοποιημένα φιλανθρωπικά ιδρύματα στα οποία οι χρήστες μπορούν να συλλέξουν χρήματα. Τα φιλανθρωπικά ιδρύματα κρατάνε το 95% από το σύνολο των χρημάτων και το υπόλοιπο 5% το κρατάει το Facebook. Μία σελίδα εράνου, έχει ένα στόχο, ένα κουμπί προσφοράς συν όλες τις πληροφορίες που κάποιος θα χρειαστεί για να μάθει για το εγχείρημα.
Σελίδες με αντικείμενο τον έρανο είναι μόνο το 1% διαθέσιμες για τους χρήστες των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής αυτή τη στιγμή, αλλά θα γίνουν διαθέσιμες σε περισσότερους χρήστες σε σύντομο χρονικό διάστημα. Το Facebook έχει μια παράξενη ικανότητα να ακουμπήσει το μεγαλύτερο ποσοστό των χρηστών σε όλο τον κόσμο, και άμα αυτό δουλέψει γιατί να μην δημιουργηθεί και μία ενέργεια crowdfunding!
Επισκεφτείτε την επίσημη σελίδα για να δείτε την καμπάνια πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο:
https://www.facebook.com/nonprofits/videos/10153646942455918/