Το Facebook ζητά τους λόγους για την απόκρυψη μιας διαφήμισης

Η ομάδα του Facebook προχώρησε σε δύο ακόμη αλλαγές όσον αφορά τη σειρά αλλαγώνNews Feed FYI, οι οποίες αφορούν τη διανομή των διαφημίσεων στους χρήστες.

Από εδώ και στο εξής, κάθε φορά που ένας χρήστης επιλέγει να αποκρύψει μια διαφήμιση, το Facebook θα του ζητά το λόγο ο οποίος τον οδήγησε στην απόφαση αυτή. Μέσω των δεδομένων που θα συλλέξει η ομάδα του δημοφιλέστερου Κοινωνικού Δικτύου, θα μπορέσει μέσω μιας μικρής ομάδας χρηστών να καθορίσει την εμφάνιση συγκεκριμένων διαφημίσεων σε όλους τους χρήστες.

Η επιλογή για απόκρυψη μιας διαφήμισης μπορεί να βρεθεί πατώντας το εικονίδιο πάνω δεξιά σε μια διαφήμιση στην αρχική σελίδα. Μετά την επιτυχή απόκρυψη της διαφήμισης, θα υπάρχει κάτω από το μήνυμα επιβεβαίωσης της απόκρυψης μία νέα επιλογή, μέσω της οποίας όσοι χρήστες επιθυμούν θα

Read More