Η ομάδα του Facebook προχώρησε σε δύο ακόμη αλλαγές όσον αφορά τη σειρά αλλαγώνNews Feed FYI, οι οποίες αφορούν τη διανομή των διαφημίσεων στους χρήστες.
Από εδώ και στο εξής, κάθε φορά που ένας χρήστης επιλέγει να αποκρύψει μια διαφήμιση, το Facebook θα του ζητά το λόγο ο οποίος τον οδήγησε στην απόφαση αυτή. Μέσω των δεδομένων που θα συλλέξει η ομάδα του δημοφιλέστερου Κοινωνικού Δικτύου, θα μπορέσει μέσω μιας μικρής ομάδας χρηστών να καθορίσει την εμφάνιση συγκεκριμένων διαφημίσεων σε όλους τους χρήστες.
Η επιλογή για απόκρυψη μιας διαφήμισης μπορεί να βρεθεί πατώντας το εικονίδιο πάνω δεξιά σε μια διαφήμιση στην αρχική σελίδα. Μετά την επιτυχή απόκρυψη της διαφήμισης, θα υπάρχει κάτω από το μήνυμα επιβεβαίωσης της απόκρυψης μία νέα επιλογή, μέσω της οποίας όσοι χρήστες επιθυμούν θα αναφέρουν το λόγο της απόκρυψης.
Η δεύτερη αλλαγή σχετίζεται με την πρώτη και αφορά τους χρήστες οι οποίοι σπάνια κρύβουν διαφημίσεις από την αρχική τους σελίδα. Το Facebook θα δίνει μεγαλύτερη βαρύτητα στους λόγους για τους οποίους οι συγκεκριμένοι χρήστες κάνουν απόκρυψη των διαφημίσεων, σε σχέση με εκείνους οι οποίοι επαναλαμβάνουν τη διαδικασία συνεχώς.
Με πάνω από 1,5 εκατ. διαφημιστές και εκατομμύρια διαφημίσεις, το Facebook προσπαθεί να κάνει τη δουλειά του σωστά και να διανέμει τις κατάλληλες διαφημίσεις στο κατάλληλο κοινό, προστατεύοντας τους χρήστες του από προσβλητικές και παρόμοιου είδους άλλες διαφημίσεις.