Πλήρες redesign υπέστη το Linkedin, αποκτώντας εμφάνιση που είναι όμως πολύ γνώριμη. Όπως θα διαπιστώσετε με μία απλή επίσκεψη, η homepage θυμίζει πλέον… ύποπτα το Facebook! Tα posts των επαφών σας εμφανίζονται πλέον σε πιο τακτοποιημένα πλαίσια, περιλαμβάνοντας περιοχή σχολίων, και τις επιλογές Like, Comment και Share !!! Μέχρι και τα εικονίδια μηνυμάτων, ειδοποιήσεων και επαφών, πάνω δεξιά, έχουν εκπληκτικά παρόμοια μορφή με αυτά του Facebook. Μπορείτε επίσης να πραγματοποιείτε πιο συγκεκριμένες και λεπτομερείς αναζητήσεις, να δείτε ποιος διαβάζει και αλληλεπιδρά με τις δημοσιεύσεις σας, ενώ έχει βελτιωθεί και ο αλγόριθμος που προτείνει αλλαγές στο προφίλ σας. Ίσως ήταν η τονωτική ένεση που χρειαζόταν το Linkedin για να αποκτήσει περισσότερο engagement – ο χρόνος θα δείξει.
Το Youtube αποκτά τον δικό του ενσωματωμένο messenger
Ένα νέο χαρακτηριστικό ετοιμάζεται να φέρει η Google στη δημοφιλέστερη πλατφόρμα video sharing. Πρόκειται για ένα σύστημα messaging (λέγε με, chat) που θα ενσωματώνεται στην ίδια την εφαρμογή του Youtube, τόσο για την έκδοση Android όσο και για την αντίστοιχη στο iOS. Ο τρόπος που θα δουλεύει είναι ο εξής. Όταν παρακολουθείτε ένα βίντεο, θα έχετε μία νέα επιλογή που ονομάζεται «Share on YouTube». Στο επόμενο βήμα θα επιλέγετε από μία λίστα τους φίλους σας στους οποίους θέλετε να το μοιράσετε. Μετά ο καθένας θα μπορεί να κάνει chat μαζί σας για το συγκεκριμένο βίντεο, είτε μόνο μ’εσάς είτε ως group chat. Το μειονέκτημα είναι πως μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το νέο αυτό χαρακτηριστικό μόνο με όσους έχουν λογαριασμό στη Google. Αυτό βέβαια είναι ένα γενικότερο θέμα και με τις υπόλοιπες social πλατφόρμες της εταιρείας.
Επένδυση 3 δις δολάρια σε VR από το Facebook
Ακολουθώντας τα τεχνολογικά δρώμενα, το μεγάλο κοινωνικό δίκτυο Facebook προγραμματίζει μέσα στην επόμενη δεκαετία να πραγματοποιήσει επενδύσεις 3 δις δολαρίων στον τομέα του Virtual Reality. Ο Mark Zuckerberg ήδη από το προηγούμενο έτος, είχε δηλώσει τις προθέσεις του με το λανσάρισμα συσκευών όπως αυτό του Oculus, αλλά ταυτόχρονα είχε δηλώσει πως η αγορά δεν είναι ακόμα έτοιμη για το επόμενο βήμα. Βέβαια, μέχρι στιγμής, πολλά είναι τα εμπόδια στην διαδικασία της επένδυσης που έχουν παρουσιαστεί όπως οι καθυστερήσεις αποστολής στα VR glasses του Facebook (Oculus) καθώς και η μήνυση από τον εκδότη παιχνιδιών ZeniMax ότι εκλάπη λογισμικό από τον πρώην εργαζόμενο του και νυν CTO του Oculus John Carmack.
Facebook: πολλαπλά instant άρθρα σε ένα μόνο post
Το instant articles είναι ένα εργαλείο του Facebook που λειτουργεί εδώ και ένα χρόνο, αποτελώντας μία καλή λύση για δημοσίευση ειδήσεων. Προσφέρει ένα σύνολο πλεονεκτημάτων όπως μετρήσιμα στατιστικά και μικρότερους χρόνους φόρτωσης, μεταξύ άλλων. Τώρα εμπλουτίζεται με ένα νέο χαρακτηριστικό, που επιτρέπει τη δημοσίευση πολλαπλών άρθρων σε ένα μόνο post. Απλά επιλέξτε το σύνολο των επιθυμητών άρθρων και μία φωτογραφία ή βίντεο ως «εξώφυλλο», και θα δημοσιευτούν ως «πακέτο». Μέσα στις επόμενες εβδομάδες, οι χρήστες της εφαρμογής στο iOS και στο Android θα μπορούν να βλέπουν άρθρα σε αυτή τη μορφή. Το χαρακτηριστικό βρίσκεται ακόμα σε δοκιμαστική μορφή, με πολλά δημοφιλή μέσα να συμμετέχουν, όπως Bild, Fox News, Sun, USA Today, Washington Post, κ.ά.