Τα γεγονότα που οδήγησαν στη γέννηση του Ιησού έχουν δεχτεί πολλές ερμηνείες και αναφορές, όμως σίγουρα ο καλύτερος τρόπος καταγραφής τους θα ήταν με τα σημερινά social media. Έτσι δηλαδή όπως παρουσιάζεται παραστατικά κάθε σημαντικό event σήμερα, και με τη συμμετοχή του κόσμου. Κάπως έτσι σκέφτηκε η Igniter Media και έφτιαξε ένα βίντεο με αυτό το concept. Πως δηλαδή θα εξελίσσονταν αυτά τα γεγονότα μέσα από το πρίσμα του Facebook. Ρίξτε μια ματιά παρακάτω και πείτε μας τη γνώμη σας! ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ !!!
Το Facebook επιτρέπει στους πιστοποιημένους χρήστες να βγάλουν χρήματα με την προώθηση των posts
Το Facebook επεκτείνει την πολιτική branded περιεχομένου για να επιτρέψει στους χρήστες με τα πιστοποιημένα προφίλ να έχουν έσοδα από τη διαφήμιση των προωθημένων posts. Για αυτούς που δεν γνωρίζουν , το Facebook ξεκίνησε τις πιστοποιημένες σελίδες και προφίλ από το 2013. Το μικρό μπλε σημάδι είναι ένα σημάδι της αυθεντικότητας (στο ίδιο πνεύμα με το Twitter) για σελίδες και προφίλ στο απέραντο κοινωνικό δίκτυο. Εκτιμώντας ότι οι περισσότερες εταιρείες υψηλού προφίλ και διασημότητες έχουν τη δική τους πιστοποιημένη σελίδα στο Facebook, οι μεμονωμένοι χρήστες μπορούν να ζητήσουν από το κοινωνικό δίκτυο την πιστοποίηση των προσωπικών τους προφίλ. Όπως το Twitter, έτσι και το Facebook έχει την τάση να εφαρμόζει το ίδιο σημάδι και για τα «δημόσια πρόσωπα» (όπως αθλητές, μουσικοί, μέλη του Τύπου, bloggers, και κωμικοί). Για παράδειγμα, Digital Trends »editor–in–chief JeremyKaplan έχει πιστοποιημένο προφίλ. Με τις νέες αλλαγές στην πολιτική, τα
To PayPal ανακοινώνει μία νέα ενσωμάτωση με το Facebook Messenger
Το PayPal ανακοίνωσε σήμερα μια νέα ενσωμάτωση με το Facebook, που θα επιτρέπουν στους ανθρώπους να χρησιμοποιούν το PayPal ως επιλογή πληρωμής σε όλο το κοινωνικό δίκτυο, ακόμα και στο Messenger. Το Facebook πιέζει σκληρά για να κάνει το Messenger μια πιο βιώσιμη επιλογή για τις επιχειρήσεις, με νέα εργαλεία και συστήματα που έχουν σχεδιαστεί για να καταστεί δυνατή η άμεση αγορά μέσω μηνύματος. Μόλις πρόσφατα, το Facebook ανακοίνωσε μια νέα συνεργασία με το Shopify για να ενεργοποιήσει περισσότερους εμπόρους να πωλούν τα εμπορεύματά τους μέσω του Messenger, ενώ επίσης δοκιμάζει μια πρώιμη έκδοση beta του eBay shopbot τους.