Το Facebook επεκτείνει την πολιτική branded περιεχομένου για να επιτρέψει στους χρήστες με τα πιστοποιημένα προφίλ να έχουν έσοδα από τη διαφήμιση των προωθημένων posts.
Για αυτούς που δεν γνωρίζουν , το Facebook ξεκίνησε τις πιστοποιημένες σελίδες και προφίλ από το 2013. Το μικρό μπλε σημάδι είναι ένα σημάδι της αυθεντικότητας (στο ίδιο πνεύμα με το Twitter) για σελίδες και προφίλ στο απέραντο κοινωνικό δίκτυο. Εκτιμώντας ότι οι περισσότερες εταιρείες υψηλού προφίλ και διασημότητες έχουν τη δική τους πιστοποιημένη σελίδα στο Facebook, οι μεμονωμένοι χρήστες μπορούν να ζητήσουν από το κοινωνικό δίκτυο την πιστοποίηση των προσωπικών τους προφίλ. Όπως το Twitter, έτσι και το Facebook έχει την τάση να εφαρμόζει το ίδιο σημάδι και για τα «δημόσια πρόσωπα» (όπως αθλητές, μουσικοί, μέλη του Τύπου, bloggers, και κωμικοί). Για παράδειγμα, Digital Trends »editor–in–chief JeremyKaplan έχει πιστοποιημένο προφίλ.
Με τις νέες αλλαγές στην πολιτική, τα πιστοποιημένα προφίλ μπορούν τώρα να μοιραστούν ένα ολόκληρο τόνο επώνυμου περιεχομένου (που ορίζονται ως posts που διαθέτουν ένα προϊόν τρίτου προσώπου, ή χορηγού), συμπεριλαμβανομένων και των posts που προωθούνται όπως κείμενα, φωτογραφίες, βίντεο, Instant άρθρα, συνδέσεις, 360 βίντεο και ζωντανά βίντεο.
Ωστόσο, αυτό δεν είναι σαν το Instagram. Το Facebook έχει όρους και κανόνες που πρέπει να ακολουθήσουν. Κατά κύριο λόγο, ένας πιστοποιημένος χρήστης πρέπει να ορίσει ένα post ως branded περιεχόμενο χρησιμοποιώντας το εικονίδιο χειραψίας, και έτσι επιτρέπει στο τρίτο πρόσωπο να προωθήσει το post. Η μάρκα θα λάβει μια ειδοποίηση για να είναι σε θέση να αποκτήσει πρόσβαση στις μετρήσεις για τα posts. Ο marketer θα έχει επίσης τη δυνατότητα να μοιραστεί το post στη σελίδα του και να το μετατρέψει σε μια διαφήμιση χρησιμοποιώντας πρόσθετη δαπάνη.
Επιπλέον, το Facebook εφαρμόζει μια σειρά από περιορισμούς στη χορηγία περιεχομένου. Τα πιστοποιημένα προφίλ δεν επιτρέπεται να προσθέσουν πριν και μετά διαφημίσεις σε επώνυμα βίντεο. Επίσης δεν επιτρέπεται να διαθέτουν προϊόντα τρίτων κατασκευαστών, χορηγούς ή εμπορικά σήματα εντός ή στο εξώφυλλο του προφίλ τους.
«Γνωρίζουμε ότι τα δημόσια πρόσωπα με Verified προφίλ … θέλουν τρόπους για να έχει κέρδος το περιεχόμενό τους στο Facebook. «Ελπίζουμε ότι με τη σημερινή ενημέρωση, τα δημόσια πρόσωπα στα πιστοποιημένα Προφίλ αποκτούν κίνητρο για να μοιράζονται περισσότερο ποιοτικό περιεχόμενο με τους οπαδούς τους.»