Η εξάπλωση και η αναγκαιότητα του SEO

Το SEO είναι το ακρωνύμιο για το Search Engine Optimization και αποτελεί την διαδικασία βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας, προκειμένου οι μηχανές αναζήτησης να αντιληφθούν καλύτερα το περιεχόμενο της και κατά συνέπεια να το αξιολογήσουν καλύτερα. Είναι η σωστή μέθοδος με την οποία επιτυγχάνεται αυτό που οι περισσότεροι ενδιαφερόμενοι λένε πολύ απλά... "θέλω η ιστοσελίδα μου να είναι πρώτη στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης". Στο σημείο αυτό πρέπει να γίνει ο απαραίτητος διαχωρισμός ανάμεσα στο SEO και τα διάφορα "κόλπα" που επιχειρούν απλά να ξεγελάσουν τις μηχανές αναζήτησης. Το SEO είναι μια ολοκληρωμένη παρέμβαση βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας, με σκοπό να βοηθήσει τις μηχανές αναζήτησης να κατατάξουν την ιστοσελίδα πιο σωστά στα αποτελέσματά τους, παρέχοντας αξιόπιστα και αξιοκρατικά αποτελέσματα. Τα διάφορα "κόλπα" είναι απλά κάποιες ενέργειες που αποσκοπούν στο να ξεγελάσουν τις μηχανές αναζήτησης προκειμένου να την κατατάξουν βεβιασμένα σε μία θέση στα αποτελέσματά τους, υψηλότερη απ' ότι πραγματικά αξίζει. Ίσως σκέφτεστε... "τι

Tagged , Read More

Το Facebook ζητά τους λόγους για την απόκρυψη μιας διαφήμισης

Η ομάδα του Facebook προχώρησε σε δύο ακόμη αλλαγές όσον αφορά τη σειρά αλλαγώνNews Feed FYI, οι οποίες αφορούν τη διανομή των διαφημίσεων στους χρήστες.

Από εδώ και στο εξής, κάθε φορά που ένας χρήστης επιλέγει να αποκρύψει μια διαφήμιση, το Facebook θα του ζητά το λόγο ο οποίος τον οδήγησε στην απόφαση αυτή. Μέσω των δεδομένων που θα συλλέξει η ομάδα του δημοφιλέστερου Κοινωνικού Δικτύου, θα μπορέσει μέσω μιας μικρής ομάδας χρηστών να καθορίσει την εμφάνιση συγκεκριμένων διαφημίσεων σε όλους τους χρήστες.

Η επιλογή για απόκρυψη μιας διαφήμισης μπορεί να βρεθεί πατώντας το εικονίδιο πάνω δεξιά σε μια διαφήμιση στην αρχική σελίδα. Μετά την επιτυχή απόκρυψη της διαφήμισης, θα υπάρχει κάτω από το μήνυμα επιβεβαίωσης της απόκρυψης μία νέα επιλογή, μέσω της οποίας όσοι χρήστες επιθυμούν θα

Read More

Διαφήμιση “τοπικού χαρακτήρα”στο facebook

Θέλοντας το Facebook να τραβήξει το διαφημιστικό budget των τοπικών επιχειρήσεων από τα παραδοσιακά διαφημιστικά μέσα (τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες κλπ), δημιούργησε έναν νέο τύπο διαφήμισης ο οποίος αξιοποιεί την τοποθεσία των χρηστών. Η ATVIEW θέλοντας να προσφέρει αυτή τη μοναδικότητα στους πελάτες της, ερμηνεύει πως θα λειτουργεί αυτή η υπηρεσία και τι όφελος θα έχουν όλες οι τοπικές επιχειρήσεις. Με ονομασία «Local Awareness», οι τοπικές επιχειρήσεις θα μπορούν μελλοντικά να επιλέγουν τη φυσική διεύθυνση τους, εισάγοντας την χειροκίνητα ή αυτόματα μέσω της Facebook σελίδας τους, και στη συνέχεια να επιλέγουν μία ακτίνα απόστασης γύρω από αυτή. Δίνοντας και κάποιες ακόμη πληροφορίες, όπως σε τι ηλικία και φύλο γίνεται η στόχευση, και ποιο είναι το διαθέσιμο budget, οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργούν τις διαφημίσεις τους και να στοχεύουν χρήστες οι οποίοι είναι συνδεδεμένοι στο Facebook και βρίσκονται κοντά στην επιχείρηση.

Read More

Οι Γκρινιάρηδες των Social Media & Πως να τους Αντιμετωπίσετε!

Τα Social Media διατηρούν και αυξάνουν τη δυναμική της θέσης τους στις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών. Βοηθούν τόσο στην αύξηση της πελατειακής σας βάσης όσο και στην ενίσχυση των σχέσεων με τους υπάρχοντες πελάτες.

Σήμερα, οι περισσότερες εταιρίες, στοχεύουν κυρίως στην απόκτηση νέων πελατών, παραμελώντας τους υπάρχοντες από τη διαμόρφωση της Social Media στρατηγικής τους. Όμως, αν λάβετε υπ όψιν σας τον κανόνα 80/20 και αναλογιστείτε πως το 80% των πωλήσεων συνήθως προκύπτει από το 20% των πελατών θα καταλάβετε πως η "φροντίδα" των πελατών είναι σημαντική υπόθεση!

Οι πελάτες λοιπόν, όπως ίσως έχετε ήδη διαπιστώσει συχνά απέχουν από τα Social Media μέχρι να θελήσουν να παραπονεθούν για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας και τότε αναμένουν μια γρήγορη και πλήρη απάντηση από εσάς.

Στο σημείο αυτό δώστε προσοχή... Καταλαβαίνουμε πως προτιμάτε να λύνεται τα σοβαρά θέματα

Read More