Δεδομένου ότι ξεκίνησε τον περασμένο Οκτώβριο, οι επιχειρήσεις κάνουν χρήση του slideshow για να δημιουργήσουν βίντεο διαφημίσεις για το Instagram και το Facebook. Με το slideshow, οι διαφημιστές μπορούν να παράγουν βίντεο διαφημίσεις μέσα από μια σειρά φωτογραφιών που δεν θα καταλαμβάνουν πολλά δεδομένα . Με αυτόν τον τρόπο, οι επιχειρήσεις που δεν έχουν το χρόνο ή τους πόρους να δημιουργήσουν κατάλληλο περιεχόμενο για βίντεο, μπορούν να φτιάξουν γρήγορα και οικονομικά τα βίντεο που θέλουν με τα περιουσιακά στοιχεία (βλ. Smartphones, φωτογραφική κάμερα) που έχουν ήδη.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, το Facebook ανακοίνωσε νέα χαρακτηριστικά για το προϊόν που παράγει διαφήμιση, δηλ. το slideshow. Εκτός από τις νέες εκδόσεις σε ήχο και λειτουργίες κειμένου, οι διαφημιστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα ήδη υπάρχοντα βίντεο και να τα μετατρέψουν σε slideshows τα οποία να παίζουν σε χαμηλότερες ταχύτητες, σε λίγα μόνο κλικ μακριά.