Το Facebook ενεργοποίησε σε όλους τους χρήστες τη νέα λειτουργία δικών του ειδήσεων η οποία ακούει στο όνομα Instant articles
Tο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο Facebook, αρχικά σε συνεργασία με μεγάλους ειδησεογραφικούς οργανισμούς όπως είναι οι New York Times, το National Geographic, το BuzzFeed, το NBC, η Atlantic ο Guardian το BBC News, η Spiegel και η Bild και πλέον με όλους τους publishers σε όλο τον κόσμο, προσφέροντας πλέον το δικό του ειδησεογραφικό περιεχόμενο.
Η νέα πλατφόρμα Instant Articles θα επιτρέπει στους ειδησεογραφικούς οργανισμούς να ανεβάζουν ειδήσεις απευθείας στο Facebook για να μπορούν οι mobile χρήστες να βλέπουν μέσα από την εφαρμογή την είδηση χωρίς να “πηγαίνουν” στις ιστοσελίδες με κάποιο link όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα πράγμα που σημαίνει ότι πλέον θα αυξήσει των χρόνο παραμονής των χρηστών στην εφαρμογή του προσφέροντας παράλληλα ακόμα καλύτερη εμπειρία χρήσης.
Οι ειδησεογραφικοί οργανισμοί από την πλευρά τους θα έχουν το 100% των διαφημίσεων που θα προβάλλονται στη νέα υπηρεσία ενώ παράλληλα θα έχουν στοιχεία analytics τα οποία θα μπορούν να προστεθούν στην πλατφόρμα της Google.
Η νέα υπηρεσία του Facebook είναι διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες (Publishers και μη) iOS και Android συσκευών ενώ τέλος σύμφωνα με το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, ο αλγόριθμος προβολής των ειδήσεων δεν έχει αλλάξει και δεν πρόκειται, τουλάχιστον για την ώρα, να δώσει πλεονέκτημα στα instant articles.