Τουρισμός: οι τάσεις στο online και social media μάρκετινγκ το 2016

Mερικές από τις κορυφαίες τάσεις στο διαδικτυακό μάρκετινγκ, οι οποίες μπορούν να γίνουν χρήσιμο εργαλείο στα χέρια των ξενοδοχειακών brand το 2016, εντόπισε και αναδεικνύει η εταιρία δημοσιων σχέσεων στον χώρο των ξενοδοχείων, Oster and Associates.
Aυτές είναι οι εξής:
-Προσελκύστε τους πελάτες σας σε μικρο-στιγμές
Οι μικρο-στιγμές είναι οι στιγμές της ημέρας που ένας καταναλωτής συμβουλεύεται το κινητό του τηλέφωνο για να κάνει κάτι στιγμιαίο, όπως να αναζητήσει για κάτι το οποίο του ανέφερε κάποιος, να αγοράσει ένα ρούχο που μόλις είδε ότι φορά ένας περαστικός κτλ.Επειδή οι καταναλωτές λειτουργούν με μικρο-στιγμές, το ίδιο θα πρέπει να κάνει και το ξενοδοχειακό brand. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να προσαρμοστεί αναλόγως η πλοήγηση στους ιστότοπους των ξενοδοχείων. Έτσι, θα πρέπει αυτοί να είναι φιλικοί για πλοήγηση στα κινητά και «έξυπνοι» ως προς την ανακάλυψη των αναγκών του πελάτη, προσφέροντας μια εξατομικευμένη εμπειρία μέσω γεω-εντοπισμού, δημογραφικών πληροφοριών και καθιερωμένων συμπεριφορών. Σκεφτείτε πως μπορείτε να δώσετε στον πελάτη σας την εξυπηρέτηση που αναζητούν πριν καν αυτός τη ζητήσει.
-Τα βίντεο θα πρέπει να είναι ένα μεγάλο κομμάτι του περιεχομένου στα social media
Οι πελάτες θέλουν να έχουν όσο το δυνατό μεγαλύτερη εμπειρία από το brand σας πριν το επιλέξουν. Τα βίντεο προσφέρουν μια ευκαιρία να τους δώσετε μια καλή γεύση από την εταιρία σας. Εκτός από τις πλατφόρμες που βασίζονται στο βίντεο, όπως το Periscope, οι περισσότερες, όπως το Facebook και το Instagram, έχουν ενσωματώσει δυνατότητες βίντεο, ενώ η τεχνολογία βίντεο 360 μοιρών αλλάζει ήδη το παιχνίδι. Έτσι, τα ξενοδοχειακά και τουριστικά brand μπορούν να χρησιμοποιούν τα βίντεο για να αναδεικνύουν το προϊόν τους σε πιθανούς πελάτες σε όλο τον κόσμο.
-Προσαρμόστε τις καμπάνιες email σε διαφορετικά κοινά
Οι καμπάνιες email είναι αποτελεσματικά κανάλια μέσω των οποίων μπορείτε να κοινοποιείτε το brand στους καταναλωτές και να δημιουργείτε μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες τους οποίους ήδη έχετε.Σε σχέση με άλλες βιομηχανίες, η ξενοδοχειακή βιώνει την αναγέννηση του email. Κεφαλαιοποιήστε το δικό σας κοινό και προσφέρετε δαφορετικό περιεχόμενο σε διαφορετικές ομάδες.Για παράδειγμα, οι οικογένειες τείνουν τα προγραμματίζουν διακοπές μήνες πριν το ταξίδι, επομένως αν απευθύνεστε σε αυτές, δημιουργήστε και προγραμματίστε καμπάνιες email που απευθύνονται στο κοινό σας κατά τη διάρκεια της φάσης προγραμματισμού του ταξιδίου. Επιπλέον, με την αναμενόμενη αύξηση των επαγγελματικών ταξιδίων, σκεφτείτε τρόπους να προσεγγίσετε τον ταξιδιώτη που συνδυάζει τις επαγγελματικές υποχρεώσεις με την αναψυχή στα ταξιδια του (bleisure) προσθέτοντας επιπλέον ημέρες στο επαγγελματικό ταξίδι προκειμένου να απολαύσει εμπειρία διακοπών στον προορισμό. Η στόχευση σε αυτή την ομάδα μέσω καμπάνιας email θα πρέπει να προωθεί τη διαμονή το Σαββατοκύριακο με επιλογές αναψυχής, όπως εστιατόρια ή ξεναγήσεις.
Ενώ οι πλατφόρμες και η τεχνολογία αλλάζουν, ένα πράγμα παραμένει σταθερό: η επιθυμία του πελάτη να νιώθει ότι έχει αξία, αναφέρει η αντιπρόεδρος της Oster and Associates, Karin Salas. «Ακόμη κι αν αυτός ο κόσμος κυριαρχείται από την τεχνολογία, οι καταναλωτές επιδιώκουν προσωπικές εμπειρίες. Τα brand μπορούν να χρησιμοποιούν τα διαδικτυακά εργαλεία προκειμένου να επικοινωνούν με πιθανούς πελάτες τους, δημιουργώντας προσωποποιημένες στιγμές που τους προσελκύουν στο brand τους», αναφέρει.

Join the Conversation

Will not be published.