Πριν από μια δεκαετία, η 11η Νοεμβρίου ήταν μια πολιτιστική γιορτή των μη δεσμευμένων στην Κίνα. Το 2009, η Alibaba γύρισε την ημέρα στην έκδοση της Black Friday για την Κίνα, και οκτώ χρόνια αργότερα, οι πωλήσεις σχεδόν διπλασιάστηκαν από εκείνες της Black Friday και της Cyber Monday των ΗΠΑ μαζί!
Η Alibaba ανέφερε ότι οι πωλήσεις έφτασαν τα 25,3 δισεκατομμύρια δολάρια, ένα άλμα 40 τοις εκατό από τα στοιχεία του περασμένου έτους και το ποσοστό δεν έλαβε υπόψη τις πωλήσεις που ξεκίνησαν νωρίτερα την εβδομάδα προς τιμήν της εκδήλωσης. Επιπλέον, ο λιανοπωλητής έσπασε όλα τα ρεκόρ με πωλήσεις 18 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε μόλις 13 ώρες το Σάββατο, ξεπερνώντας το περυσινό ρεκόρ των 17,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε 24 ώρες. Οι ειδικοί της αγοράς αναφέρουν ότι η μαζική ανάπτυξη αποδίδεται στους λιανοπωλητές που ανταγωνίζονται για το μερίδιο των καταναλωτικών δαπανών στην αναπτυσσόμενη οικονομία της Κίνας. Σε σύγκριση, οι πωλήσεις στις ΗΠΑ μεταξύ των Thanksgiving έως τηνCyber Monday αντιστοιχούσαν σε 12,8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2016.
Ακριβώς όπως στις εκδοχές των εορτών των ΗΠΑ, η Alibaba πρόσφερε εκπτώσεις σε μια ποικιλία αγαθών, από είδη οικιακής χρήσης, ηλεκτρονικά gadgets μέχρι είδη ένδυσης για ομορφιά. Ειδικά αντικείμενα που προορίζονταν για να παίξουν με την φύση της ημέρα είχαν προωθηθεί σε μεγάλο βαθμό, όπως μια εφ άπαξ πληρωμή 11111 γιουάν (περίπου 1.672 δολάρια) για μια προμήθεια ζωής λικέρ Baiju. Έσοδα ήρθαν και με τη μορφή «εικονικού χώρου καλαθιού αγορών», όπου οι πελάτες μπορούν να πληρώσουν για αυξημένη χωρητικότητα καλαθιού. Οι Κινέζοι έμποροι λιανικής παραδοσιακά θέτουν ένα όριο για το πόσα αντικείμενα μπορείτε να βάλετε στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών σας για να «διευκολύνετε τις επιχειρήσεις», ενθαρρύνοντας τους αγοραστές να κάνουν μια εντολή αγοράς αντί για πολλαπλές συναλλαγές που απαιτούν περισσότερη επεξεργασία. Καθώς όμως το καλάθι έδινε κουπόνια και δώρα αρκετοί πλήρωσαν εικονικό χώρο!
Προς τιμήν της εκδήλωσης, ο ιδρυτής του Alibaba, Jack Ma, πραγματοποίησε μια γιορτή για να γιορτάσει το kickoff, με διασημότητες όπως ο Pharrell, η Nicole Kidman, η Jessie J και η Maria Sharapova. Μεταδόθηκε στην τηλεοπτική υπηρεσία της Alibaba και σε τρία κινεζικά τηλεοπτικά δίκτυα. Πριν από την εκδήλωση, ο έμπορος λιανικής διέθεσε ανακοίνωσε οτι εξόπλισε περίπου 100.000 καταστήματα Tmall στην Κίνα με τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου για επεξεργασία πληρωμών!