Άσχημα νέα για τους διαφημιζόμενους στο Διαδίκτυο… Πέρυσι, το 11% όλων των χρηστών παγκοσμίως χρησιμοποιούσαν ad blockers, κάτι που μεταφράζεται κατά μέσο όρο σε 600 εκατομμύρια συσκευές. Αυτές φυσικά περιλαμβάνουν όχι μόνο desktop συστήματα, όπως PC και laptops, αλλά και mobile, όπως smartphones και tablets. Μάλιστα αυτός ο αριθμός σημειώνει αύξηση κατά 30% κάθε χρόνο, σύμφωνα με έρευνα της PageFair.
Όσον αφορά τους διαφημιζόμενους, εκτιμάται ότι χάνουν διψήφιο αριθμό δισεκατομμυρίων δολαρίων από έσοδα κάθε χρόνο, με αποτέλεσμα απολύσεις, «ρολά» και καθυστερήσεις πληρωμών. Οι μεν marketers διαμαρτύρονται ότι οι χρήστες έχουν «άγραφο συμβόλαιο» να βλέπουν τις διαφημίσεις των πρώτων σε δωρεάν μέσα. Οι δε χρήστες έχουν απαυδήσει με τους όλο και πιο «επιθετικούς» τύπους διαφημίσεων, που σε πολλές περιπτώσεις εμποδίζουν ακόμα και την ανάγνωση περιεχομένου.